Måndag 9/9

2013-09-09 Allmänt

 
Hej!
Hela dagen fram tills 15:45 har det varit skola, kände mig halvt sugen då jag fått eksem i undre delen av ansiktet. Skjuter hela tiden fram att gå till vårdcentralen, men imorgon hade jag tänkt ringa och boka en tid på morgonen. Vill bli av med besvären! Inte roligt att varje morgon vakna, gå till spegeln och tycka att det ser helt OK ut, så fort man ska få fram ett litet leende, så spricker allting. Fy säger jag bara. Det ser mer ut som att jag flagnar runt munnen upp vid näsan och lite på hakan. Jaja! Håller på att testa en eksem-salva nu, så jag får se hur det ser ut imorgon när jag vaknar. 
 
Efter skolan tog jag det bara lugnt, satte mig med plugg och runt halv 8 tog jag mig en promenad hem till Marcus för att titta på Idol med honom. Hade en relativt lugn kväll dvs. Hoppas att er kväll varit minst lika bra! 

Skriv en kommentar