14 DECEMBER

2011-12-14 Allmänt



Hallå där godingar!
Idag slutade jag kl 11, hur gött!?!? Går inte att beskriva i ord. Efter att jag hade slutat åkte jag hem till mamma för att hämta ett paket, äntligen har jag fått min nyårsklänning! Visar en liten bit av den imorgon om jag hinner. Har nämligen ett matteprov på fredag som är väldigt viktigt. Det är så mycket tankar som cirkulerar denna månad så får väl se hur det går, hoppas på det bästa i alla fall!

Jag och Jonatan drog ut till Överby runt 3 för att kolla efter lite julklappar, men hittade ingenting... Så kan det vara ibland, men ska ut nästa vecka också, så får väl se om det går bättre den gången!

Efter Överby kom Marcus hem till mig, vi inväntade farmor och farfar som skulle komma på besök. Ville även att de skulle träffa världens bästa pojkvän och Marcus jag vet att du läser det här nu... Dem talade väldigt gott om dig efter att du hade gått! ♥


+++ Ett stort grattis till min goa vän Sanna som fyller år idag!

Skriv en kommentar