PERFECT FOR ME

2011-02-13 Allmänt


En chilledill outfit jag hade imorse!

Kan ju bara meddela... HELT UNDERBAR HELG!!

Fredag: Det började med att jag och John bakade en tårta till Sebbe och överraskade honom. Han fyllde nämligen år i fredags!
Därefter åkte jag hem och fixade mig lite för att träffa Emelie, Anna och Alexandra. Vilket äventyr det blev bruuudar! Var med dom till cirkus 22:45. Då drog jag mig hemåt, men hann nästan inte ens sätta foten innanför lägenheten förens Nicklas ringde mig och ville ha en pratstund. Gick ner och satte mig och prata med honom en lååång stund. Efter att jag hade träffat han, kom Sebastian och mötte upp mig i stan för vi skulle ta följe. Jag skulle nämligen hem till Andreas M. Jag var hos Andreas till ungefär 04:00 och vi nördade massa bra filmer. Därefter följde han mig en bit och sen kom pappa och mötte mig. Var rätt schleten när jag kom hem så jag drog mig till sängen nästan direkt.

Lördag: Det började med att jag vaknade klockan 1... Inte riktigt okej om ni frågar mig... Jag pluggade lite och sen träffade jag min älskade vän Sanna. Det var en väldigt krånglig dag med mycket saker hit och dit. Visste inte riktigt hur jag skulle göra först, men det blev helt enkelt att vara med Sanna. Vi satt på Subway och bara hade roligt, skämde ut oss gjorde vi också. Lite senare träffade jag Andreas M, men det var inte alls länge. Efter att ha träffat han gick jag upp och tittade film med pappa! Innan jag och pappa började kolla på film var min syster här med Alexander G, Nils(?), Emma L, Elina P, Jacob L och någon mer. Tror det var alla iaf. Hon hoppade på mig och bet mig även i kinden... Tror inte hon mådde så bra... HAHAHA!!

Jag hoppas att er helg har varit lika rolig,mysig,underbar och bra som min. KRAM

Skriv en kommentar