YESTERDAY

2011-01-16 Allmänt

Det började med att jag var med Sebastian en bra stund, vi satt och käkade choklad och kollade facebook + tog kort.

Antingen var han avundsjuk för att jag var så mycket snyggare än honom innan jag tog bilden, eller så ville han bara jävlas...

Fick helt enkelt jävlas tbx...



Därefter gick jag ner för att möta Emelie. Vi gick till new place för att möta upp Alexandra och Anna där för att äta. Åh, väldigt god mat må jag säga! Efter att ha suttit där väldigt länge och skrattat så taket på restaurangen nästan blåste bort gick vi hem till Emelie. Hemma hos Emelie fick vi god kladdkaka med grädde+hallon. Vi spelade ett jätteroligt spel "Med andra ord". Trevligt!
Ni anar inte hur roligt jag hade igår med goingarna. Hoppas ni hade en rolig dag igår mina fina läsare, KRAM.


Anna och Alexandra.

Anna och Alexandra.

Emelie.

Emelie.

Skriv en kommentar









Kommentarer

Emelie Carlsson

2011-01-16

Hahaha den bilden på mig är den fulaste ever, hahahahha.

Tack för igår. Älskar dig :*