NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT

2011-03-10 Allmänt



Jag HATAR att försova mig! Jag hade sovmorgon och larmet ringde 07:00 och jag skulle ta bussen 08:15. En klantig Jessica stänger av larmet och somnar om. Jag vaknade klockan 08:00 så jag fick springa runt i lägenheten och ta med mig två frukter till skolan för att hinna med allt. Så det var en stressig morgon för mig!

Nu sitter jag här i min gosiga skoltröja och med mina nya mjukisbyxor som det står "rydell" på. Toppen! Vill egentligen bara gå i ide just nu, ogillar vädret, jag vill till Uddevalla nu nu nu + efter detta inlägget måste jag börja plugga spanska. Eftersom att jag ska plugga spanska ska jag stänga av internet... Annars kommer jag bara att vara okoncentrerad och titta facebook hela tiden m.m. Jag hinner inte skriva ett inlägg om mitt liv idag, förlåt tusen gånger om. Har så mycket att göra. Vi ska även få gäster så jag ska snart ut till köket och göra lite semlor och andra godsaker. Ni får helt enkelt ha en fortsatt trevlig dag i detta äckliga väder. Kram!

Skriv en kommentar