22 NOVEMBER

2011-11-22 Allmänt



Hej godingar!
Vaknade runt 08.00. Har nämligen sovmorgon idag så på den fronten är det hur skönt som helst! Runt 09:50 drar jag mig mot skolan för att underlätta lite för mig själv, ska nämligen göra ett spanska-prov. Den här dagen brukar faktiskt gå rätt fort så vi får väll hoppas på det bästa! Förövrigt känner jag mig väldigt pigg, somnade inte sådär jätte sent igår som jag brukar göra. Dagens outfit kanske kommer upp snart! Får se om jag hinner ta någon nu.

Efter skolan ska jag träffa Viktor, Anton, Norris och Veronica. Ska titta på film eller något och bara umgås! Senare in mot kvällen ska jag till Marcus för att spendera natten där eller så kommer han hit, mysigt! Saknar min pojkvän väldigt mycket ♥
KRAM

Skriv en kommentar









Kommentarer

georgina

2011-11-22

Världens finaste är du hjärtat!