27 NOVEMBER - Första Advent

2011-11-27 Allmänt








Idag har jag hunnit med hyffsat mycket och är förövrigt nöjd över mig själv.

Vaknade upp hos Marcus imorse, då jag fick höra att han skulle raka av sig sitt hår... Eller inte allt, men lite. Fick lite ångest, jag som älskade Marcus rätt så långa hår. Resultatet av rakandet blev väldigt fint och bra! Min fina är han, vilket som! ♥
Efter att ha varit hos Marcus en stund kom mamma och hämtade mig, vi åkte till mormor för ett litet besök. Fick hjälpa henne att förstå sig på sin nya dator pch hälsade även på hunden! Besöket hos mormor var väldigt mysigt.
Vi kunde inte stanna sådär jättelänge för vi var tvungna att åka till affären för att köpa lite ingredienser till knäck.
Direkt när vi kom hem började vi göra knäck, jag och Hanna. Vi hade på julmusik, så fick in en riktigt härlig julstämning som fyllde hela huset. Ett stort + var även att jag hann städa min garderob (hemma hos mamma, nu är det bara garderoben hemma hos pappa kvar), känns skönt att få gjort det.

Just nu ligger jag här och har tittat lite på BECK, mycket bra! Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter lägga mig. KRAM

Skriv en kommentar