16/4

2013-04-16 Allmänt

 
Hej! 
Har haft en väldigt bra dag. Startade dagen med att gå upp kl 9, ett vandrande lik måste jag få kalla mig
själv på morgonen. Har nog aldrig varit så trött som jag var den här morgonen. Eftersom jag låg uppe till 
kl 2 på natten för att se klart filmen "love and other drugs", får jag skylla mig själv. 
Hade körlektion halv 3 idag, det flöt på väldigt bra. Känns riktigt bra nu. Fick avprickat en hel del när det gäller körningen. Efter körlektionen gick jag raka vägen hem till Emelie, vi bestämde oss för att ha en pluggdag idag. Men av hela den tiden, pluggade vi väl i sisådär 10 minuter. Lyckat. Hade alldeles för mycket att prata om! Men det var det värt. Har ett samhällsekonomiprov på fredag, känns väl sisådär. Nu ligger jag uppe hos Marcus och vi tänkte snart släcka ner överallt för att lägga oss och mysa till en film. Börjar trots allt 15:00 imorgon. Godnatt!

Skriv en kommentar