Instagram

2013-07-22 Allmänt

Charlie och Emelie.
Fick en resa till Alanya i 18-års present av min syster Rebecca, nu är det bara 15 dagar kvar!!! 
 
En bild från midsommar på Hampus.
Jobbar sena nätter på en Nattklubb här i Trollhättan som heter EPIC. 
Sofie.
När vi var påväg till sportshopen i Grebbestad.
Lite mat i Grebbestad.
Mys med några av de bästa.
Överby.
Mysiga grillkvällar.
När Georgina hade kommit hem! 
Mycket soooool! 
Genomstekt. 
Jag och min älskade vän Georgina. 
En outfit bara.
En bild från när Hanna fyllt 19 år.
En bild från EPIC i helgen från Fallensdagar! Fullt pådrag. 
 
Får avsluta med en bild från en mysig morgon med mitt hjärta Marcus. 
 
Eftersom jag inte uppdaterar bloggen, så värst mycket nu på sommaren kan ni följa mig på instagram:
-Jessicarydell
 

Skriv en kommentar