Linnea och Amanda 18 år!

2013-09-08 Fint

Igår hände det väldigt väldigt väldigt mycket. Om jag nu behövt skriva ner allt skulle förmodligen blogg.se börjat hacka! Haha!
Det hela började med en kräftskiva hemma hos mamma, hela familjen + respektive var samlade! Eftersom jag inte gillar något marint överhuvudtaget hade mamma gjort en supergod paj. Vi åt god mat, pratade om allt möjligt, hade våra diskussioner, planerade en resa (förhoppningsvis), mycket skratt helt enkelt! 
 
Senare därpå åkte jag hem till Linnea för firande! Ett härligt gäng och jag kunde inte vara lyckligare! 
 
När jag hade firat klart Linnea, fick jag svira om för att åka vidare och fira Amanda som också fyllde 18 år igår. Likadant var det där, förutom att den här gången följde Marcus och Felix med för att fortsätta förgylla kvällen. 
Har haft en kanonhelg med andra ord! 

Skriv en kommentar